I took the challenge!

Zoals ik schreef in mijn post van exact 1 week geleden, ging ik een uitdaging met mezelf aan : Laat je nu eens écht inspireren door de outfits die je opslaat op Pinterest, Sanne!

En dan heb ik gedaan, toch zo ongeveer :-)

Door onderstaande look heb ik me willen laten inspireren :

9f86e2649bf1b49ee86d3028e6b63e42

Dit was mijn variant ervan :

IMG_2119

Geslaagd of niet? Wat vinden jullie ervan?

(Schoenen; Golden Goose – Broek; Levi’s – Tshirt; Primark – Jas; Ilja Visser. Een pet heb ik niet, dus die ontbrak)

Geef een reactie

