Autumn-Winter Wishlist

Ik verlang nu al terug naar de zomer; buiten is het licht als je wakker wordt, het is bijna nog licht als je gaat slapen. In een t-shirtje tot ’s avonds 11u, zwemmen, vogeltjes fluiten, hmmm, het leven lijkt dan zoveel mooier.

Maar het wordt nu eenmaal herfst, en daarna (nog erger) winter. Tenzij we naar aan warm land verhuizen, zullen we erdoor moeten.

Om mezelf deze seizoenen het wat aangenamer te maken, ging ik op zoek naar een wish-list van leuke dingen uit 2 van mijn favoriete winkels : Zara en H&M. Kijk maar mee … Misschien zit er ook wat tussen dat jij wel leuk vindt.

0367844401_1_1_1
Tricot jumpsuit (Zara – € 69.95)
Love-trui (Zara €29.95)
Love-trui (Zara €29.95)
Oversized trui (Zara - €39.95)
Oversized trui (Zara – €39.95)
0264849800_1_1_1
Jurk (Zara – €39.95)
Gebreid vest (H&M - €39.95)
Gebreid vest (H&M – €39.95)
Gebreide trui (H&M - €19.95)
Gebreide trui (H&M – €19.95)
Gebreide trui met rendierkopke (H&M - €29.95)
Gebreide trui met rendierkopke (H&M – €29.95)
Sweater (H&M - €34.95)
Sweater (H&M – €34.95)
Rok van imitatieleer (H&M - €24.95)
Rok van imitatieleer (H&M – €24.95)
Fleece Ochtendjas (H&M - €29.95)
Fleece Ochtendjas (H&M – €29.95)
Fleece pyjamabroek (H&M - €9.95)
Fleece pyjamabroek (H&M – €9.95)

Reeds in mijn bezit :

Boyfriend Coat (Zara - €49.95)
Boyfriend Coat (Zara – €49.95)
Lekker warme muts in American football-style
Lekker warme muts in American football-style (Komt niet uit Zara of H&M)

Dit zijn enkele dingen die wel in mijn kast mogen belanden dit jaar… Ik ben benieuwd wat voor leuke dingen ik nog ga tegen komen, want ik zou eindeloos kunnen doorgaan. Maar hier ben ik voorlopig al wat zoet mee.

Geef een reactie

