New Name – Welkom op ‘Sanne Marianne’

‘Mille Papillons’ was een mooie naam, en de betekenis erachter vond ik goed gevonden, al zeg ik het zelf ;-) Maar blijkbaar vond niet alleen ik deze naam mooi. Er bestaat dus al een blog met de naam ‘Mille Papillons’. Ik was zo beleefd om het meisje achter deze blog een email te sturen waarin ik vroeg of het haar stoorde dat mijn blog dezelfde naam droeg als de hare. Ze was blij met mijn email en apprecieerde dat ik haar deze vraag stelde. Ze vond het dan ook vervelend om te vragen, maar ze had toch graag dat ik mijn blognaam zou veranderen.

Dus ik ging op zoek naar een nieuwe naam. Ik heb geprobeerd wat anders te vinden met Papillons, omdat ik de betekenis erachter mooi vond. Maar ‘Mille Papillons’ bleef in mijn hoofd en daardoor werd het moeilijk om wat anders daar rond te verzinnen.

Uiteindelijk heb ik beslist om het simpel te houden… heel simpel zelfs. Mijn blog heet hetzelfde als mezelf :-)

Sanne is mijn voornaam en Marianne mijn tweede naam. Marianne is een samenvoegsel van de namen van mijn grootmoeders : Maria & Anna. En het rijmt ook nog eens, dus gemakkelijk om te onthouden.

Dus bij deze … Welkom op ‘Sanne Marianne’ ;-)

Geef een reactie

