Boyfriend Coat

Ja, het is duidelijk, de herfst is gearriveerd. Dit is niet bepaald mijn favoriete seizoen, geef mij maar de zomer! Al vind ik het ook wel gezellig als ik een dikke oversized trui kan aantrekken. En niet alleen de trui blijft oversized dit seizoen, ook onze jas wordt supergezellig. De ‘Boyfriend Coat’ maakt zijn intrede deze herfst, en ik heet hem maar al te graag welkom! Als we dan toch een dikke jas moeten aandoen, dan liefst een gezellige.

Ik heb hieronder enkele van mijn favorieten opgesomd, welke is jouw favoriet?

im h&m 149
Isabelle Marant for H&M (€149)
new look 85.99
New Look (€85.99)
newlook 64.95
New Look (€64.95)
topshop 91
Topshop (€91)
zara 119
Zara (€119)
zara 149
Zara (€149)
zara 49.99
Zara (€49.99)
zara 79.99
Zara (€79.95)
celine
Céline
celine 2
Céline
celine3
Céline

My Favorite :

margiela
Maison Martin Margiela
Geef een reactie

