Koop jij tweedehandskleding?

Tot een tijdje geleden had ik er nooit over nagedacht om tweedehandskleding te kopen. Maar sinds ik mijn Dries Van Noten Vintagerok vond op Kapaza, ben ik er toch anders over gaan nadenken. Je koopt meestal een stuk dat al wat ouder is, en daarom niet meer in de winkel hangt, en dus is de kans kleiner dat je iemand anders er mee gaat zien rondlopen. Plus, ik vind het ecologisch : kleding hergebruiken is net hetzelfde als afval hergebruiken, toch? Dus beter voor het milieu :-) Ondertussen kocht ik nog een tweedehands truitje van Dries Van Noten op Tweedehands.be , 2 plooirokken en een lekker warme cardigan in de Kringwinkel. En dan de tweedehands handtasje niet vergeten die ik al bij elkaar gesprokkeld heb ;-)

Maar ik vraag mij of hoe jullie denken over tweedehandskleding? Zou je mij een plezier willen doen en je mening met mij willen delen door onderstaande poll in te vullen? Als je een andere mening hebt, of er iets over kwijt wil, kan je altijd reageren :-) Thank you!

Geef een reactie

