Another stop at the thriftshop

Afgelopen weekend besloot ik om nogmaals naar de Kringwinkel te gaan. Deze keer een andere dan degene die ik de vorige keer bezocht.

Ik hoopte een jeansjasje te vinden, maar wat ik wou, kwam ik niet tegen…

Ik stootte wel weer op een blauwe plooirok, deze had meer plooitjes als de vorige die ik kocht. Ik was opnieuw verliefd.

Het is al een oude rok, want het etiketje ziet er oud uit. Maar hoe ouder, hoe beter, vind ik ! Ik heb hem weeral thuis gepast, en hij past !

foto 4

Verder viel mij oog nog ergens op : een paar schoenen van Céline Paris !

Het is niet echt mijn smaak, maar laten staan kon ik ze ook niet !

Ik twijfel om ze te houden of niet.. Misschien vind je ze binnenkort wel op http://www.tweedehands.be :-)

Wat denk jij van de schoenen? Houden of verkopen?

foto 2 foto 1 foto 3 foto 5

 

Geef een reactie

