‘New’ shoes from the sixties

In Maastricht en Amsterdam ligt een winkel “Retro & Chic”. Dit weekend kwam ik de winkel tegen in Maastricht.

Als je eens in Maastricht of Amsterdam bent, is deze winkel zeker een bezoekje waard. Ze verkopen vintage kleding, schoenen en accessoires. Allemaal even unieke stukken.

Ikzelf heb er een paar pumps kunnen scoren, en niet zomaar een paar :-)

De eigenares van de winkel vertelde me dat ze een tijdje geleden een heel lot schoenen uit Italië had opgekocht. Deze schoenen werden gemaakt in de jaren 60, maar ze zijn nog nooit gedragen. Ze zijn dus oud, maar eigenlijk nog nieuw.

Mijn lieve man overtuigde me om deze te kopen, zoiets kan je dan ook niet aan je voorbij laten gaan.

En zodus, ben ik nu in het bezit van een paar leren pumps, gemaakt in de jaren 60, maar nog splinternieuw!

foto 4

foto 1

foto 2 foto 3

In Maastricht and Amsterdam, there is a store called “Retro & Chic'”. This weekend I bumped into the store in Maastricht.

If you ever visit Maastricht or Amsterdam, you should take a look in these stores. They sell vintage clothing, schoes and accessories. They’re all unique pieces.

I found a pair of pumps, and not just a pair :-)

The owner of the store told me that she bought a bunch of shoes from Italy. These shoes were made in the sixties, but they were never worn before. So they’re old, but actually still new.

My lovely husband convinced me to buy a pair.

And so now, I’m the owner of a pair of leather pumps, made in the sixties, but still brandnew!

Geef een reactie

