Handtassen zoals we ze nu niet meer vinden – Purses we’ll never find again

Hoe ouder hoe beter is ook vaak op toepassing op handtassen. De handtassen van vroeger lijken wel mooier en mooier te worden.
Mijn eerste vintage clutch kocht ik online voor €5. Ik werd er verliefd op maar bleef voorzichtig. Ik wou niet teveel geld eraan uitgeven want het was mijn eerste tweedehands clutch. Ik ben er nu heel blij mee!

The older, the better seems to count for purses too. The purses from the past seem to become prettier and prettier. I bought my first vintage clutch online for €5. I fell in love with it but wanted to be careful. I didn’t want to spend to much money on it because it was my first secondhand clutch. But I’m really pleased with it now!

foto 4

Daarna kreeg ik een oud handtasje van mijn mama in het oog. Toen ze vroeg of ik het wou hebben, moest ik geen seconde twijfelen!

After that I laid my eye on an old purse from my mother. When she asked me if I wanted the purse, I didn’t doubt for a second!
foto 3

Toen mijn oma naar het rustoord verhuisde, werd er grote kuis gehouden in haar appartementje. Ik kreeg van haar nog eens 3 handtasjes erbij !

When my grandma moved out her apartment to a resting place, she gave me an other 3 beautiful purses.
foto 5

foto 1

foto 2

Geef tweedehands handtasjes een kans, ze gaan vaak nog lang mee en zijn veel meestal veel goedkoper. Typ eens “Clutch” in op http://www.tweedehands.be , je kan verrast worden !

Give secondhand purses a chance, most of the time they still last long and they are much cheaper! 

Geef een reactie

