Thriftshop? Why not!

Iets wat ik vroeger dacht dat ik nooit zou doen : shoppen in de Kring(loop)winkel. Vorig weekend wou ik het toch een kans geven!

Ik maakte het mezelf wat gemakkelijker door iets heel specifieks in mijn gedachten te hebben waarmee ik de winkel wou buiten lopen; een plooirok tot op de knie, en liefst donkerblauw.

Ik begon mijn zoektocht positief en vloog meteen op de rokken af. Helemaal op het einde hing hij dan ; de donkerblauwe plooirok die ik zo graag wou. Zou het mijn maat zijn? Meenemen die handel, voor 3 euro kon ik niet sukkelen!

Van zodra ik thuis kwam heb ik hem gepast en guess what.. Zit als gegoten! Dit was niet de laatste keer dat ik ging shoppen in de Kring(loop)winkel !

foto 4-1
Het witte hemdje tikte ik een tijdje geleden op de kop bij H&M voor 7euro.. I bought this white shirt at H&M for €7

Something I thought I would never do… Go shopping in a thriftstore. Last weekend I wanted to give it a chance anyway!

I made it myself a bit easier by putting something on my mind I really wanted to walk out the store with: a dark blue pleated skirt until the knees.

I started really positive and went searching between the skirts. And at the end of the clothes rack, there it was; the dark blue pleated skirt I wanted! Would it fit me? For €3 I couldn’t doubt, I took it with me back home!

Once I was home, I tried it on, and guess what.. He fits! This for sure wasn’t the last time I went shopping in a thriftstore !

2 thoughts on “Thriftshop? Why not!”

Geef een reactie

